reklama

Uponáhľaný svet

Niektorí tu majú asi ešte pólnoc! Toto je katastrofa, ako v cirkuse!Hej, tu stoja aj ľudia! Veď nič nerobia a sú v práci! Domyslite si k tomu pár nadávok a pohľady uponáhľaných ľudí a stojíte v rade na pošte v Revúcej (Revúca-mesto prvého slovenského gymnázia zn.všetkým neznáme). Kam sa všetci tak ponáhľate? Myslím si a len sa ďalej pokojne usmievam, hoci v tom rade stojím už vyše 15 minút.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kam ide asi ten okrúhly pán s okuliarmi, ktorý nervôzne prestupuje z nohy na nohu? A čo tá pani v kostýme, ktorá striehne ako gepard medzi dvoma priehradkami a vrhne sa na tú, ktorá sa skôr uvoľní? No babička ja by som si to na vašom mieste išla prefotiť inam lebo tu vás ukameňujú za opovážlivosť zaberať im drahocený čas. A už som na rade. Nesympatický pán mi hovorí, že to mám zle vyplnené, urobí pár škrtancov a podáva mi šek cez okienko. Tak fajn hlavne kľud. Vezmen nový šek, vyplním ho a zase si pol hodninku postojím v rade.

Kam sa tak všetci ponáhľajú? Veď na tomto svete je čoraz viac vecí, ktoré sa nám snažia šetriť čas. Auto. Bicykel. Mikrovlnka. Rýchlovarná kanvica. A možno čoskoro aj teleport(snáď sa toho nedožijem). A my predsa ten čas nemáme. Vždy sa niede ponáhľame, utekáme, sme nervózni, že nič nestíhame a ešte musím urobiť toto a tamto a hento a ešte dokonca aj hen tamto... Tak ja teda neviem... sú nám tie veci na úžitok alebo nás ešte viac znervózňujú, že sme málo výkonní?

Katarína Kriaková

Katarína Kriaková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý cíti:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu